Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Волошинов С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Волошинов С. А. 
Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_27
Досліджено розвиток теорії наочного навчання, визначено функції наочності та особливості реалізації принципу наочності у сучасному навчальному процесі. Встановлено суть поняття "візуальне середовище навчання" та дидактичну значимість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації, досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в алгоритмічній підготовці студентів з використанням інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.333 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Волошинов С. А. 
Оцінка результатів навчання студентів [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов, І. В. Сокол, С. М. Тригуб // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2015. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2015_1_15
Проведено аналіз поняття "результати навчання"; розглянуто та пояснено форми формативного і сумативного оцінювання; як частини навчального процесу, наведено види формативного та сумативного оцінювання; наведено поняття безперервного оцінювання; розглянуто засоби оцінювання результатів навчання, запропонований принцип побудови оціночної таблиці, яка поєднує в собі види формативного і сумативного оцінювання під час вивчення модуля "Морехідна астрономія" у процесі підготовки судноводіїв.
Попередній перегляд:   Завантажити - 435.866 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Носов П. С. 
Моделювання інтелектуальної діяльності особи що приймає рішення в умовах позаштатних ситуацій при управлінні судном [Електронний ресурс] / П. С. Носов, С. А. Волошинов, А. П. Бень, А. В. Новиков // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2017. - № 2. - С. 238–243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2017_2_30
Розглянуто проблемні питання негативного прояву людського чинника на морському транспорті. Науковою гіпотезою в статті виступає зв'язок підвищеної суб'єктивної ентропії особи, що приймає рішення, і неадекватних рішень, що тягнуть катастрофічні наслідки при управлінні судном. Запропоновано ряд формальних залежностей, заснованих на ентропійному підході, а також математичну модель проявів суб'єктивної ентропії. У даній моделі передбачається застосування інтелектуальних інтерфейсів з метою попередження негативних наслідків шляхом ідентифікації суб'єктивної ентропії і впливу на її рівень. Основними елементами моделі виступають альтернативи прийняття рішень і чинники, що впливають на підвищення і зниження рівня суб'єктивної ентропії. Передбачається, що рівень підвищення суб'єктивної ентропії залежить від значень інформативності альтернатив. Наведено висновки про підходи впливу на суб'єктивну ентропію при виконанні суб'єктом посадових обов'язків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.534 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Волошинов С. 
Професійна підготовка фахівців морської галузі в Україні як компонент світового морського освітнього простору [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 256-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.916 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Волошинов С. 
Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_9_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Волошинов С. 
Організація практичної підготовки майбутніх фахівців морського та річкового транспорту [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 3. - С. 145-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_3_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.528 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Волошинов С. А. 
Запровадження змішаного навчання у професійну підготовку майбутніх фахівців морської галузі [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 70, № 2. - С. 104-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_70_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 764.951 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Волошинов С. А. 
Метод занурення в професійній підготовці морських фахівців [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2018. - № 2. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2018_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Волошинов С. 
Структура професійної компетентності майбутнього морського фахівця [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_7_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.93 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Волошинов С. 
Проблема професійної підготовки фахівців морської галузі у науково-педагогічній теорії [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 179-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2019_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.773 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Волошинов С. А. 
Теоретичні аспекти організації інформаційно-технологічного середовища професійної підготовки майбутніх морських фахівців [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 4. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.439 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Волошинов С. А. 
Аналіз сучасних моделей професійної підготовки майбутніх морських фахівців в Україні [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2019. - № 6(2). - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_6(2)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.545 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Волошинов С. А. 
Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців морської галузі засобами інформаційно-технологічного освітнього середовища [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 54. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_54_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 659.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Волошинов С. А. 
Мобільні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців морського транспорту [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 75, № 1. - С. 108-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_75_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.283 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Волошинов С. А. 
Методологічні основи формування професійної компетентності майбутніх морських фахівців [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 5. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 411.924 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Волошинов С. 
Аналіз підходів та засобів навчання у морських закладах освіти за кордоном [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Педагогічний дискурс. - 2019. - Вип. 27. - С. 77–83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2019_27_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.378 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Волошинов С. А. 
Аналіз досвіду професійної підготовки фахівців морської галузі в Російській федерації [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 3(2). - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.661 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Волошинов С. А. 
Використання інформаційно-освітніх середовищ у професійній підготовці майбутніх морських фахівців: аналіз досвіду [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 3. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського