Пошуковий запит: (<.>A=Волошинов С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Волошинов С. А. Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_27 Досліджено розвиток теорії наочного навчання, визначено функції наочності та особливості реалізації принципу наочності у сучасному навчальному процесі. Встановлено суть поняття "візуальне середовище навчання" та дидактичну значимість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації, досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в алгоритмічній підготовці студентів з використанням інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища.
|
2. |
Волошинов С. А. Оцінка результатів навчання студентів [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов, І. В. Сокол, С. М. Тригуб // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2015. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2015_1_15 Проведено аналіз поняття "результати навчання"; розглянуто та пояснено форми формативного і сумативного оцінювання; як частини навчального процесу, наведено види формативного та сумативного оцінювання; наведено поняття безперервного оцінювання; розглянуто засоби оцінювання результатів навчання, запропонований принцип побудови оціночної таблиці, яка поєднує в собі види формативного і сумативного оцінювання під час вивчення модуля "Морехідна астрономія" у процесі підготовки судноводіїв.
|
3. |
Носов П. С. Моделювання інтелектуальної діяльності особи що приймає рішення в умовах позаштатних ситуацій при управлінні судном [Електронний ресурс] / П. С. Носов, С. А. Волошинов, А. П. Бень, А. В. Новиков // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2017. - № 2. - С. 238–243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2017_2_30 Розглянуто проблемні питання негативного прояву людського чинника на морському транспорті. Науковою гіпотезою в статті виступає зв'язок підвищеної суб'єктивної ентропії особи, що приймає рішення, і неадекватних рішень, що тягнуть катастрофічні наслідки при управлінні судном. Запропоновано ряд формальних залежностей, заснованих на ентропійному підході, а також математичну модель проявів суб'єктивної ентропії. У даній моделі передбачається застосування інтелектуальних інтерфейсів з метою попередження негативних наслідків шляхом ідентифікації суб'єктивної ентропії і впливу на її рівень. Основними елементами моделі виступають альтернативи прийняття рішень і чинники, що впливають на підвищення і зниження рівня суб'єктивної ентропії. Передбачається, що рівень підвищення суб'єктивної ентропії залежить від значень інформативності альтернатив. Наведено висновки про підходи впливу на суб'єктивну ентропію при виконанні суб'єктом посадових обов'язків.
|
4. |
Волошинов С. Професійна підготовка фахівців морської галузі в Україні як компонент світового морського освітнього простору [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 256-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_2_28
|
5. |
Волошинов С. Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_9_13
|
6. |
Волошинов С. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців морського та річкового транспорту [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 3. - С. 145-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_3_17
|
7. |
Волошинов С. А. Запровадження змішаного навчання у професійну підготовку майбутніх фахівців морської галузі [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 70, № 2. - С. 104-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_70_2_10
|
8. |
Волошинов С. А. Метод занурення в професійній підготовці морських фахівців [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2018. - № 2. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2018_2_17
|
9. |
Волошинов С. Структура професійної компетентності майбутнього морського фахівця [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_7_29
|
10. |
Волошинов С. Проблема професійної підготовки фахівців морської галузі у науково-педагогічній теорії [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 179-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2019_2_20
|
11. |
Волошинов С. А. Теоретичні аспекти організації інформаційно-технологічного середовища професійної підготовки майбутніх морських фахівців [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 4. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_4_3
|
12. |
Волошинов С. А. Аналіз сучасних моделей професійної підготовки майбутніх морських фахівців в Україні [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2019. - № 6(2). - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_6(2)__3
|
13. |
Волошинов С. А. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців морської галузі засобами інформаційно-технологічного освітнього середовища [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 54. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_54_23
|
14. |
Волошинов С. А. Мобільні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців морського транспорту [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 75, № 1. - С. 108-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_75_1_10
|
15. |
Волошинов С. А. Методологічні основи формування професійної компетентності майбутніх морських фахівців [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 5. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_5_5
|
16. |
Волошинов С. Аналіз підходів та засобів навчання у морських закладах освіти за кордоном [Електронний ресурс] / С. Волошинов // Педагогічний дискурс. - 2019. - Вип. 27. - С. 77–83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2019_27_11
|
17. |
Волошинов С. А. Аналіз досвіду професійної підготовки фахівців морської галузі в Російській федерації [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 3(2). - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3(2)__12
|
18. |
Волошинов С. А. Використання інформаційно-освітніх середовищ у професійній підготовці майбутніх морських фахівців: аналіз досвіду [Електронний ресурс] / С. А. Волошинов // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 3. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_3_11
|